Land of Tanabata
Yoji Minamimaru, kalt Nanmaru, er en universitetsstudent med en overnaturlig evne. Han kan forme små hull i hva som helst. En dag får Yoji vite at folkloristikkprofessoren har forsvunnet. Han og klassekameratene bestemmer seg for å finne ham.