LEGO Star Wars: Gjenoppbygg galaksen
Hele Star Wars-galaksen blir fullstendig blandet sammen når en helt vanlig nerfegjeter, Sig Greebling, fjerner en mektig artefakt fra et skjult jeditempel. Plutselig blir han kastet ut i et eventyr i en ny, vidunderlig vill og fordreid versjon av galaksen hvor de snille er slemme, de slemme er snille, og skjebnen til alle avhenger av at Sig blir helten som kan sette alle delene sammen igjen.