Life in Pieces
Life in Pieces er en komiserie der de forskjellige medlemmene av en stor, lykkelig familie forteller om pinlige og hysteriske, men til slutt ofte herlige, hendelser fra sine liv. Den mellomste av de tre søsknene Matt kan ha funnet sitt livs kjærlighet i kollegaen Colleen. Hans yngre, bortskjemte bror Greg og kona Jen er overveldet etter å ha fått sitt første barn. Den eldste, Heather, og hennes ektemann Tim gruer seg så mye til å være alene at de vurderer et barn til. Foreldrene deres er Joan, familiens kjærlige matriark som ville gjort alt for barna sine, så lenge hun er enig i det, og John, den selskapelige patriarken som søker en glidende overgang til å fylle 70. Mens livene deres utspiller seg, forsøker de å nyte stundene som flyger avsted, men som man husker for alltid. For det er øyeblikkene livet handler om.