Lizzie McGuire
Lizzie McGuire har supre venner, en super familie og supre fiender. Gå inn i hodet hennes og finn ut hva hun tenker med det animerte alter egoet hennes. Bli med Lizzie og bestevennene mens de prøver å overleve junior high school.
Lizzie McGuire har supre venner, en super familie og til og med supre fiender. Gå inn i hodet hennes og finn ut hva Lizzie virkelig tenker takket være det morsomme, animerte alter egoet hennes. Se Lizzie og hennes beste venner, Gordo og Miranda, prøve å overleve junior high school uten å miste verdigheten sin. Hjemme fortsetter Lizzies yngre bror, Matt, å pine henne. Hennes elskelige, men noen ganger uforstående, foreldre er i nærheten for å hjelpe til med å plukke opp bitene når planene hennes slår feil eller hun bare trenger noen å snakke med.