Made In A Day
Det siste tiåret har det skjedd en revolusjon i produksjon. Just-in-time-økonomi betyr at produktene vi elsker, blir laget i diger skala i rekordtid, mens lynrask logistikk betyr at global handel og distribusjon skjer raskere enn noensinne. Dette er historien om hvordan noen av dagens største merker, fra Tesla-biler til Gibson-gitarer, fra Tabasco-saus til romraketter, blir laget i dag.