Magiens verden
Det øynene oppfatter, tror sinnet ... Mesterillusjonisten Drummond Money-Coutts drar på en internasjonal reise der han utforsker den spennende verdenen til avansert kortspill og magi. Fra ESP til levitasjon manipulerer DMC publikums sinn med fengslende triks i London, Barcelona, Mexico City og Singapore.