The Murders Before the Marathon
Hvis politiet hadde løst et grusomt trippelmord i Waltham, Massachusetts, ville de ha forhindret bombingen av Boston Marathon? Journalist Suzan Zalkind undersøker mordet som tok livet av vennen hennes, den nasjonale tragedien som rystet byen hennes og den hjemsøkende koblingen mellom de to hendelsene.