Married to a Psychopath
For hver kvinne han møter, er Malcolm Webster en upåklagelig høflig sjarmør, men bak denne forførende personligheten er han en patologisk løgner og hensynsløs drapsperson som trodde at han hadde sluppet unna med det perfekte drapet.