McCartney 3,2,1
Paul McCartney setter seg ned til en sjelden, inngående diskusjon med den legendariske produsenten Rick Rubin for å snakke om sitt banebrytende arbeid med The Beatles, den emblematiske 70-talls-arenarocken til Wings og sine 50 år som soloartist. Bli med Paul og Rick på en intim samtale i denne seks episoder lange serien.
Paul McCartney setter seg ned til en sjelden, inngående samtale med den legendariske produsenten Rick Rubin for å diskutere sitt banebrytende arbeid med The Beatles, den emblematiske 70-talls-arenarocken til Wings og sine 50 år som soloartist. I denne seks episoder lange serien som utforsker musikk og kreativitet på en unik og avslørende måte, kan du bli med Paul og Rick i en intim diskusjon om låtskrivingspåvirkning og personlige forhold som informerte de ikoniske sangene som har vært lydsporet til livene våre.