Mila in the Multiverse
Mila er 16 år og på sitt livs eventyr når hun reiser gjennom multiverset for å finne moren sin, Elis. I løpet av reisen vil hun bli stilt ansikt til ansikt med operatørene, en mystisk og farlig gruppe som vil utslette hvert eneste univers. Hun må konfrontere dem for å redde det enorme multiverset.
Mila er 16 år og på sitt livs eventyr når hun reiser gjennom multiverset for å finne moren sin, Elis. Hun har et komplekst forhold til moren, men vil snart innse at det er hennes minste problem. I løpet av reisen oppdager hun at det finnes flere univers og blir stilt ansikt til ansikt med operatørene, en mystisk og farlig gruppe som vil utslette hvert eneste univers bortsett fra sitt eget. Mila blir nødt til å finne moren og redde alle mens hun lærer hvordan hun skal overleve i sin nye og kompliserte virkelighet. Til tross for farene hun står overfor, vet Mila at hun er på sitt livs mest utrolige reise.