Moon Girl og Devil Dinosaur
Marvel's Moon Girl og Devil Dinosaur er basert på Marvels populære tegneserie. Den følger eventyrene til det 13 år gamle supergeniet Lunella Lafayette og hennes T-Rex på ti tonn, Devil Dinosaur.
Marvel's Moon Girl og Devil Dinosaur er basert på Marvels populære tegneserie. Den følger eventyrene til det 13 år gamle supergeniet Lunella Lafayette og hennes T-Rex på ti tonn, Devil Dinosaur. Etter at Lunella ved et uhell bringer Devil Dinosaur inn i dagens New York City, jobber duoen sammen for å beskytte byens Lower East Side mot fare.