Muppet Show
Det er på tide å heve sceneteppet for Muppet Show! Bli med Kermit, Miss Piggy, Fozzie Bjørn, Gonzo, den svenske kokken og flere i denne banebrytende vrien på det klassiske varieté-showet. Her blandes originale sanger, sketsjer og gjestestjerner til en hit i beste sendetid for alle aldre!
Det er på tide å heve sceneteppet for Muppet Show! Bli med Kermit, Miss Piggy, Fozzie Bjørn, Gonzo, den svenske kokken, og flere, i denne banebrytende vrien på det klassiske varieté-showet. Her blandes originale sanger, sketsjer og gjestestjerner til en hit i beste sendetid for alle aldre! Kom og oppdag de mest oppsiktsvekkende, inspirerende, feirende, muppetastiske gledene fra Muppet Show!