Det er den definerende kulturelle fortellingen om moderne Amerika – en saga om rase, berømthet, media, vold og rettsvesenet. To tiår etter dens uforglemmelige klimaks, fortsetter den å fascinere, polarisere og utvikle nye kapitler.