Past Lies
"Past Lies" forteller om ei gruppe kvinner med stabile, vellykkede liv som plutselig rystes når man finner levningene etter en klassekamerat fra videregående som forsvant under en tur til Mallorca i avgangsåret 25 år tidligere.
Menneskelevninger blir funnet i en hule på Mallorca og betjent Paula Ríos fra Elda-politiet drar til øya. Levningene tilhører hennes storesøster Mati, som forsvant under en skoletur tjuefem år tidligere. Imens samles Matis vennegjeng fra avgangsåret på videregående til en gjenforening etter Ritas tilbakekomst. Rita har vært en velrenommert filmregissør i London i 25 år. Den nostalgiske stemningen avbrytes når betjent Ríos kommer for å informere dem om oppdagelsen. Etter 25 år har ingen glemt den mystiske forsvinningen.