Pixar i virkeligheten
Denne live action-serien gjenskaper ikoniske karakterer og episoder fra Pixar-filmene i virkeligheten. Alt er filmet på forskjellige steder i og rundt New York City, og tilfeldige forbipasserende får seg en morsom overraskelse når de minst venter det.