Under the Banner of Heaven
Når detektiv Jeb Pyre etterforsker mordet på Brenda Wright Lafferty og babydatteren hennes i en forstad i Salt Lake Valley avdekker han begravde hemmeligheter om opprinnelsen til LDS-religionen og de voldelige konsekvensene av fanatisk tro.