Primal Survivor: Over the Andes
På første etappe av sin episke reise på tvers av Sør-Amerika, kjemper Hazen Audel seg gjennom slangefylte sumper og en dødsfarlig nedstigning, før han blir med på en jakt- og innhøstingsfestival.