Private Practice
Kirurg Addison Forbes Montgomery, ekskona til Derek "McDreamy" Shepherd fra Grey's Anatomy, søker en ny start etter samlivsbruddet. Hun forlater Seattle Grace for å arbeide på Oceanside Wellness Group i California sammen med to av sine venner fra studietiden. De nylig fraskilte legene Naomi og Sam Bennett gjør sitt beste for å opprettholde vennskapet av hensyn til tenåringsdatteren Maya og legepraksisen de deler. Det er en gnist mellom Addison og Pete Wilder, klinikkens ekspert på alternativ medisin. Hun vet ikke at han er en sørgende enkemann. Psykolog Violet, barnelege Cooper og resepsjonist og jordmorstudent Dell utgjør resten av staben. Charlotte, leder ved det lokale sykehuset, er kritisk til klinikken og anser behandlingsmetodene som uortodokse. For Addison er utfordringene ved å starte på nytt i en ny by og med nye arbeidsmetoder så vidt i gang.