Something Bit Me!
"Something Bit Me!" ser nærmere på de sanne historiene om dyre- og insektangrep, samt bitt og stikk som har ført til at folk har endt opp på legevakten.
"Something Bit Me!" er en ny dokumentarserie som ser nærmere på de sanne historiene om dyre- og insektangrep, samt bitt og stikk som har ført til at folk har endt opp på legevakten. Etter hvert som historiene utspiller seg, lærer forskere og eksperter oss om naturen til disse dyrene, og hvorfor de biter intetanende ofre, samt sjekker fakta bak historiene for å hjelpe publikum med å forstå skapningenes oppførsel.