Antidisturbios
Seks betjenter i opprørspolitiet foretar en utkastelse som ender med at en innvandrer dør. Intern-etterforskningen settes på saken, og de bestemmer seg for å gjøre alt de kan for å bli renvasket. Laia, som leder etterforskningen, innser snart at saken er mye mer kompleks enn den først så ut til.
Seks betjenter i opprørspolitiet foretar en utkastelse som ender med at en innvandrer havner i koma etter å ha falt ut fra en leilighet i andre etasje. Da de innser at sjefene vil frasi seg alt ansvar, bestemmer de seg for å gjøre alt de kan for å komme seg ut av situasjonen. Intern-etterforskningen som blir ledet av den dyktige Laia, oppdager planene deres og setter en stopper for håpet om å bli renvasket. Innvandreren dør av skadene, og presset under etterforskningen setter lojaliteten og vennskapet til gruppen på prøve. Laia innser snart at saken er mye mer kompleks enn den først så ut til, og oppdager at det blir tilbakeholdt informasjon. Hun ber Diego, en av betjentene i opprørsgruppen, om hjelp, og starter sin egen etterforskning. Sammen avdekker de et omfattende komplott innen eiendomssvindel. Laia blir besatt av etterforskningen som begynner å gå ut over privatlivet hennes, og oppdager snart at saken involverer en rekke bedriftsledere, dommere og politisjefer.