She-Hulk: Attorney at Law
I Marvel Studios' "She-Hulk: Attorney at Law" må Jennifer Walters, en advokat som spesialiserer seg på supermenneskesaker, navigere det kompliserte livet til en singel kvinne i 30 årene, som også tilfeldigvis er en grønn, to meter høy hulk med superkrefter.