Star Wars Galaxy of Sounds
"Star Wars Galaxy of Sounds" utforsker atmosfæren i en galakse langt, langt unna – gjennom temaer som undring, spenning, kuriositeter og mer. La deg rive med når Coruscants gylne timer nynnes, og lytt til Kraftens lyse side idet Rey knytter seg til en tidligere Jedi. Observer knistrende lyssverd-dueller og opplev de nostalgiske lydeffektene fra Star Wars-universet.