Star Wars: The Bad Batch
I den episke siste sesongen testes gjengens grenser i kampen for å gjenforenes med Omega mens hun møter egne utfordringer i en fjern Imperiet-lab. Gruppen er splittet og møter trusler fra alle kanter. De må finne uventede allierte, dra på farlige oppdrag og benytte alt de har lært for å befri seg selv fra Imperiet.