Sulphur Springs’ hemmeligheter
Griffin Campbell og familien hans flytter til det gamle Tremont-hotellet i byen Sulphur Springs. Hele byen tror at hotellet er hjemsøkt av spøkelset til en jente som het Savannah, som forsvant for over 30 år siden. Når Griffin og hans nye bestevenn Harper prøver å løse mysteriet om hva som skjedde med henne, finner de en portal som gjør at de kan reise tilbake i tid, der de finner ut at hemmeligheten bak å løse mysteriet er å møte Griffins egen far!