Tapte byer med Albert Lin
Tapte byer kombinerer høyteknologisk arkeologi, storslått grafikk og gjør oppdagelser som skaper overskrifter, skildret av programlederen vår, Albert Lin. Vår ambisiøse tilnærming benytter seg av 3D-skanning av noen av de mest ekstraordinære stedene fra antikken. Denne serien leverer sterke, følelsesmessige historier med høyteknologisk bilder for å gjøre fortidens mysterier levende.