The Disappearance of Kimmy Diore
Når Kimmy Diore blir kidnappet midt på dagen, er det ikke bare familien som blir sjokkert. Kimmy er ikke en vanlig seks år gammel jente, men en YouTube-stjerne hvis videoer blir fulgt av millioner av seere. For å redde henne må Sara Roussel dykke ned i en fremmed verden som både er fascinerende og skremmende. Hun kommer inn i Diore-familiens innerste sirkel og oppdager gradvis hemmeligheter som resonnerer med hennes egne.
Når Kimmy Diore blir kidnappet midt på dagen, er det ikke bare familien som blir sjokkert. Kimmy er ikke en vanlig seks år gammel jente, men en ikonisk YouTube-stjerne hvis daglige videoer blir fulgt av millioner av seere. Sara Roussel får ansvar for etterforskningen og dykker ned i en fremmed verden som både er fascinerende og skremmende. Bilder av uskyldige influencerbarn sirkulerer mellom anonyme tilhengere og merkevarer som betaler foreldrene til influencerbarn. Sara kommer inn i Diore-familiens innerste sirkel og oppdager gradvis hemmeligheter som resonnerer med hennes egen fortid.