Travel Man's Greatest Trips
Richard Ayoade er tilbake og på en reise dypt inn i "Travel Man"-arkivet og minnes, som tittelen foreslår, noen av sine beste turer. Han hadde 43 å velge fra, og gjester inkluderer Chris O’Dowd og Rebel Wilson.