Utemmede Mexico
Hvert av Utemmede Mexicos forskjellige fargerike landskap, er preget av dyrene som bor der. Karismatiske reisende i havet, skogene og ørkenene, og avslører drama og overraskende oppførsel. Rovdyr og byttedyr kjemper gamle kamper for å overleve. Hanner og kvinner av de mest ikoniske artene går til ekstreme tiltak for å sikre en sikker ny generasjon.