Vampyrina
Vampyrina er den nye jenta i byen! Når de flytter fra Transylvania til Pennsylvania må Ina og familien hennes tilpasse seg livet som vampyrer i byen. I tillegg til å hjelpe foreldrene med å drive Gru Pensjonat - et pensjonat for overnaturlige skapninger - må Ina finne venner, begynne på ny skole og oppleve alt menneskenes verden har å by på. Selv om det ville vært lettere å prøve å bli som de andre, vet Ina at det er viktig å være seg selv og stå for det.