Virgin the Series
Når den populære jenta på skolen plutselig dør etter 17-årsfesten sin, får en skolekamerat hjelp fra vennene hennes til å skape en dokumentaretterforskning for å hjelpe henne med å komme inn på drømmeskolen sin. Etterforskningen deres avslører sannheten bak den falske perfekte fasaden klassekameratene hennes viste frem på skolen, og sender dem inn i fare for rovdyr på Internett som leter etter unge jomfruer.