Yakuza Lover
Yuri drømmer om en mann som vil elske henne for den hun er. Etter å ha havnet i trøbbel på en fest, blir hun reddet av Toshiomi Oya, som gir henne visittkortet sitt. Kortet har imidlertid en yakuza-gruppes navn på den. Toshiomi blir tiltrukket av Yuris sterke besluttsomhet, mens Yuri blir tiltrukket av hans gentleman-måter. Elskerne blir fanget opp i et lidenskapelig forhold, og kjærligheten deres vokser dypere for hver utfordring de overvinner. Dette er historien om en farlig romanse.
Nølende besøker Yuri gruppens kontor for å takke mannen, der hun blir overraskende møtt av Toshiomis vennlige smil.
Toshiomi blir tiltrukket av Yuris sterke besluttsomhet, mens Yuri blir tiltrukket av hans gentleman-måter. Elskerne blir fanget opp i et lidenskapelig forhold, men menneskene rundt dem ønsker å rive dem fra hverandre. Likevel vokser kjærligheten deres dypere for hver utfordring de overvinner.