Najpopularniejsza sztuka Szekspira, przeniesiona do zalanej słońcem i zielenią scenerii północnej Italii końca dziewiętnastego wieku.
Gwiazdorska obsada, z Michelle Pfeiffer i Kevinem Klinem na czele, wnosi powiew świeżości do szekspirowskiej komedii. Dwie pary romantycznych kochanków, kłótnie dwóch pozaziemskich istot i niepowodzenie eliksiru miłosnego w zaczarowanym lesie w świetle księżyca – zachwycające połączenie rozrywki i magii. W towarzystwie innych gwiazd: Calista Flockhart, Stanley Tucci i Rupert Everett.