Trzej Muszkieterowie
W tej animowanej, muzycznej wersji klasycznej opowieści przygodowej najlepsi przyjaciele Mickey, Donald i Goofy wcielają się w role drobnych dozorców z wielkimi marzeniami – chcieliby zostać muszkieterami... i uratować księżniczkę Minnie.
Dołączcie do ulubionych bohaterów Disneya i obejrzyjcie porywający animowany film płaszcza i szpady, w którym królują przygoda, przyjaźń, wspaniałe piosenki oraz dowcipy ostre jak miecz. Najlepsi kumple: Miki, Donald i Goofy nade wszystko pragną zostać Muszkieterami. Jednak gdy kapitan Muszkieterów, Czarny Piotruś, próbuje podstępem wykorzystać ich zapał w niecnej intrydze skierowanej przeciwko księżniczce Minnie, spotyka go bardzo przykra niespodzianka. Mali przyjaciele może nie wyglądają na herosów, ale szybko przekonują się, że dzięki wspólnemu działaniu wszystko jest możliwe! „Miki, Donald, Goofy: Trzej muszkieterowie” to ekscytująca rozrywka i wspaniała zabawa dla całej rodziny.