Surowy, poetycki autoportret, w którym młoda, urodzona w Nowym Jorku Afrolatynoska Rebeca „Beba” Huntt stawia czoła historycznej, społecznej i pokoleniowej traumie.
W swoim pierwszym pełnometrażowym filmie, będącym niezwykłym dokumentem o dojrzewaniu, a jednocześnie pamiętnikiem, Rebeca „Beba” Huntt zgłębia własną tożsamość. Rozmyślając o swoim dzieciństwie i dorastaniu w Nowym Jorku, jako córka Dominikańczyka i Wenezuelki, Huntt zgłębia historyczną, społeczną i pokoleniową traumę, którą odziedziczyła, i zastanawia się, jak te dawne rany ją ukształtowały, jednocześnie rozważając uniwersalne prawdy, które łączą nas wszystkich jako ludzi.