Sunchaser
Woody Harrelson w poruszającej historii o młodym, umierającym na raka człowieku skazanym za morderstwo, który bierze za zakładnika swojego lekarza, podejmując desperacką próbę ucieczki z Los Angeles.
Woody Harrelson w poruszającej historii o młodym, umierającym na raka człowieku skazanym za morderstwo, który bierze za zakładnika swojego lekarza, podejmując desperacką próbę ucieczki z Los Angeles do świętej góry Navajo w Arizonie.