Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków
Cały świat pokochał „Królewnę Śnieżkę i siedmiu krasnoludków” Walta Disneya za ponadczasową fabułę, niezapomnianych bohaterów i piękne piosenki. Podziel się tym wspomnieniem z rodziną i wciąż na nowo przypominaj sobie, że „żyli długo i szczęśliwie”.