102 dalmatyńczyki
Świetna zabawa i całkiem nowi, czworonożni bohaterowie. Oto kino familijne w najlepszym wydaniu. Gaduła – papuga, która myśli, że jest rottweillerem – i Albi, biała dalmatynka, która marzy o własnych plamkach, tworzą niedobraną parę w przezabawnej podróży. Czy uda im się przechytrzyć nieustannie knującą Cruellę de Mon (Glenn Close)? Z pomocą nowych przyjaciół Gaduła i Albi stawią czoło przygodzie, która zaprowadzi ich aż do Paryża.