22 kontra Ziemia
Dusza 22 nie chce zejść na Ziemię, werbuje więc grupę pięciu innych dusz i namawia do rebelii. Jednak działania jej „bandy” mają nieoczekiwany finał, zaś przewrotny plan 22-ki może prowadzić do doniosłych odkryć na temat sensu życia.