Drifting
Cian i Pat, trzymając się blisko od dzieciństwa, korzystają z uroków rodzinnego miasteczka, położonego w sercu Irlandii. Cian jest zadowolony z życia pełnego alkoholu i przypadkowych schadzek, podczas gdy Pat zaczyna mieć dość swojego otoczenia.