Z dala od zgiełku
W tym płomiennym dramacie romantycznym Carey Mulligan gra młodą, upartą dziedziczkę, o którą ubiega się trzech zalotników: krzepki farmer, dziarski żołnierz i zamożny starszy kawaler.
Carey Mulligan wciela się w tym płomiennym dramacie romantycznym, opartym na literackim klasyku Thomasa Hardy’ego, w rolę upartej młodej kobiety. Mulligan gra Bathshebę Everdene – niezależną dziedziczkę, która przyciąga uwagę trzech bardzo odmiennych od siebie zalotników: krzepkiego hodowcy owiec (Matthias Schoenaerts), przystojnego i zuchwałego sierżanta (Tom Sturridge) oraz zamożnego starszego kawalera (Michael Sheen).