Jardin De Minuit
Księżyc oświetla młodą parę bawiącą się w lesie. Gra prowadzi ją do nieznanego ogrodu pośrodku polany. Nieświadomi niebezpieczeństwa kryjącego się w cieniu młodzi kochankowie spacerują ścieżkami Ogrodu Północy. Po trochu urok miejsca zaczyna ich przytłaczać i gubią się w tajemniczym labiryncie. Czy uda im się złamać zaklęcie, które ich tam uwięziło?