Keep
Gordon był latarnikiem, a teraz zajmuje się muzeum, które powstało w jego latarni. Jest samotny i rozpamiętuje dawne czasy. Pewnego dnia pojawia się Musa, imigrant z Afganistanu, i Gordon w końcu znajduje wsparcie, którego szukał. Jednak kiedy Gordon odkrywa prawdziwe intencje Musy, moralny dylemat zmusi go do zweryfikowania swoich zasad.