Tydzień przed wyjazdem na studia Polly zaprzyjaźnia się z bezdomnym mężczyzną, który kiedyś grał w mało znanym zespole lubianym przez jej zmarłego ojca. Dzięki ich interakcjom dziewczyna zyskuje nowe spojrzenie na swoją przeszłość.