Suspendu
Z samego rana w szkole tanecznej chłopiec upada podczas prób. Doznaje kontuzji stopy, co powoduje ogromny ból. Jednak to dzień egzaminu, więc nie chce go opuścić. Próbuje dołączyć do swojej partnerki i kolegów z klasy, przekonując sam siebie, że wytrzymałość jego ciała nie zna granic.