Uczestnik
Film „The Contestant” to niewiarygodna, ale prawdziwa historia mężczyzny, który nagi, wygłodniały i samotny żył przez 15 miesięcy zamknięty w małym pokoju... nie wiedząc o tym, że ogląda go w ogólnokrajowej japońskiej telewizji ponad 15 milionów widzów tygodniowo.