The Football Fraudster
W ciągu ostatnich dziesięciu lat Medi Abalimba podawał się za agenta MI6, piłkarza Premier League Gaela Kakutę, agenta sportowego czy gracza NFL. Wmówił jednemu z czołowych producentów muzycznych, że jest kolumbijskim raperem, a byłej żonie Thierry’ego Henry’ego, że był komandosem Navy SEALs. Twórcy filmu dokumentalnego odkrywają, jak mu się to wszystko udało.