The Last Marriage
Kilka lat po apokalipsie zombie największym zmartwieniem Marie i Janne’a nie jest fakt, że ktoś może zjeść ich mózgi. Największy problem stanowią kłotnie dotyczące prac w domu i nudnego życia seksualnego. Para przetrwała apokalipsę, ale co z ich małżeństwem?