Więzień Labiryntu
W tym przyprawiającym o szybsze bicie serca thrillerze opartym na bestsellerowej powieści, Thomas (Dylan O'Brien) budzi się uwięziony wraz z grupą chłopców, którzy nie pamiętają świata zewnętrznego, w ogromnym, stale zmieniającym się labiryncie. Thomas i jego przyjaciele muszą stawić czoła czyhającym na nich na każdym kroku zagrożeniom i, korzystając ze wskazówek, znaleźć wyjście, nim będzie za późno.