The Murder That Changed Britain
15 lipca 1992 roku w Wimbledon Common została zamordowana młoda mama Rachel Nickell, a świadkiem zajścia był jej trzyletni syn, Alex. Sprawa jej śmierci stała się jedną z najgłośniejszych pomyłek sądowych brytyjskiego wymiaru sprawiedliwości.