La reine des renards
Królowa lisów jest spośród nich najsmutniejsza. Zmartwieni członkowie jej gangu przemierzają nocami miejskie śmietniki w poszukiwaniu czegoś, co mogłoby ją rozweselić. Wracają z potajemnie pisanymi, lecz nigdy nie wysłanymi listami miłosnymi.